.

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ: ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΑΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !!!

ΑΝΝΥ ΠΑΥΛΙΔΟΥ: ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟΝ ΟΑΕΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ !!!
Χρωστάω περίπου…40.000 ευρώ στον ΟΑΕΕ. Και αυτό σας το λέει μια επαγγελματίας, που πριν την κρίση δεν χρώσταγε πουθενά ούτε ένα ευρώ. Αυτά τα χρέη, είναι αδύνατον να τα εξοφλήσω. Αν κάνω μια προσπάθεια να πληρώσω το ταμείο, δεν θα έχει να φάει το παιδί μου, δεν θα έχει ρεύμα ούτε το μαγαζί, ούτε το σπίτι μου. Επομένως, πρέπει να κάνω μια επιλογή: Ή να ζήσω εγώ και η οικογένεια μου ή να πληρώσω τις οφειλές μου στον ΟΑΕΕ. 


ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΙΚΕΥΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ !!!
Επιλέγω να έχει να φάει το παιδί μου, παρά να πληρώσω αυτούς τους κλέφτες. Πρόκειται για κλέφτες. Να την πιάσουμε όμως την ιστορία από την αρχή: Το μαγαζί μου ξεκίνησε την λειτουργία του το 1999. Πουλούσαμε έπιπλα από μπαμπού. Είχαμε μια βιοτεχνία μαζί με τον άνδρα μου, και κάποια στιγμή αποφασίσαμε να ανοιχτούμε στην αγορά και να πουλάμε λιανική. Τα πηγαίναμε πολύ καλά, η επιχείρηση «τραβούσε». 
Αναπόφευκτα όμως, επήλθε ο κορεσμός στο μπαμπού και έτσι για να «ισοφαρίσω» την ζημιά, πρόσθεσα και άλλα είδη στο μαγαζί μου, όπως φωτιστικά, είδη σπιτιού, είδη δώρων, μικροέπιπλα. Το μαγαζί πήρε ξανά τα πάνω του. Μετά το 2009 όμως, ξεκίνησε η πτώση. Στην αρχή σταδιακή, μετά απότομη. Από το 2011 έως και σήμερα, Μαϊο του 2016, είδα την αγορά του επίπλου να «πεθαίνει» και μαζί της, τα είδη δώρων και τα διακοσμητικά. Κανείς δεν αγοράζει πλέον τίποτα για το σπίτι, είτε το δικό του, είτε του φίλου ή συγγενή του. Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα, όπου το μαγαζί καταγράφει μια πτώση της τάξης του 80% περίπου, ενδεχομένως και πιο πάνω. Έχω ξεπουλήσει όλο το stock που διέθετα, έτσι και αλλιώς είμαι μια έμπορος, η οποία δεν είχε μπλέξει ποτέ με επιταγές, γραμμάτια, δάνεια και τράπεζες. Είχα λεφτά, έκανα αγορές. Δεν είχα, δεν έκανα. Αναγκάστηκα να αλλάξω ξανά το εμπόρευμα για να προσελκύσω πελάτες. Πλέον πουλάω γυναικεία προϊόντα, όπως τσάντες και πορτοφόλια. Απευθύνομαι σε άλλο αγοραστικό κοινό» δηλώνει απογοητευμένη, αλλά ακόμη μάχιμη, στο bangladeshnews.gr, η Άννυ Παλίδου, ελεύθερη επαγγελματίας.Άννυ Παλίδου, ελεύθερη επαγγελματίας: Οι άνθρωποι είναι παράλογοι. Ζητούν να τους πληρώσουμε υπέρογκα ποσά, που και παρανόμως μας χρέωσαν και που δεν διαθέτουμε λόγω της τραγικής κατάστασης που βιώνει η αγορά. Η κατάσταση θα συνεχίσει να χειροτερεύει, αν το κράτος δεν πάρει μια γενναία όσο και λογική απόφαση να μας βοηθήσει, ώστε να ανταπεξέλθουμε στις συσσωρευμένες μας υποχρεώσεις…

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΙΚΕΥΟΝΤΑΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ…

«Ο ΟΑΕΕ παραμένει ο μεγάλος μου βραχνάς. Δεν είναι δυνατόν από την στιγμή που πρόκειται για αυτασφάλιση, να μας χρεώνουν με τέτοιους υπέρογκους τόκους, με παράνομες υπερχρεώσεις, που και οι ίδιοι γνωρίζουν καλά, πως δεν μπορούμε να τις πληρώσουμε. Αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας η πιθανότητα εξόφλησης. Είμαι εξαγριωμένη με την κατάσταση, και για αυτόν τον λόγο, μέσω του Συλλόγου Ασφαλισμένων-Ανασφάλιστων ΟΑΕΕ Θεσσαλονίκης, πολεμάμε αυτούς τους αλήτες. Από που να βρω τα χρήματα που μου ζητούν; Απο που; Είναι τόσο παράλογοι, που αν ζητήσεις να ρυθμίσεις τα χρέη σου, θα απαιτήσουν να τακτοποιήσεις και τις οφειλές της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, υπηρεσίες που στις χρέωναν χωρίς όμως να στις παρέχουν. Είναι άραγε εφικτή μια λογική ρύθμιση εκ μέρους του ΟΑΕΕ, στην οποία δεν θα ζητά παράλογα ποσά; Γιατί τα χρήματα που ζητούν τώρα, είναι βέβαιο πως δεν θα τα εισπράξουν ποτέ. Από τα 40.000 ευρώ που χρωστάω, τα μισά αφορούν παράνομες και παράλογες υπερχρεώσεις. Υπάρχουν μισό εκ. οφειλέτες του ΟΑΕΕ. Αν σε αυτούς δίνονταν η ευκαιρία να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, με καταβολή μόνο 50 ευρώ τον μήνα, ξέρετε πόσα χρήματα θα έβαζε στα ταμεία του ο ΟΑΕΕ; Πολλά. Ποιος θα έλεγε όχι σε μια τέτοια ρύθμιση; Και αντί να μας διευκολύνουν, «στήνουν» το ΚΕΑΟ για να μας κλείσουν, να μας αποδεκατίσουν, να μας πάρουν τα σπίτια, να μας πεθάνουν. Δεν θα το επιτρέψουμε όμως αυτό. Θα πολεμήσουμε. Το είπα και προηγουμένως: Δεν θα πληρώσω τον ΟΑΕΕ, προτιμώ να ζήσει η οικογένεια μου. Αν υπάρχει κάποιος που προτιμά να μην ταϊσει το παιδί του και να πληρώνει τον ΟΑΕΕ να μου τον δείξετε…Όταν περνάει μια ολόκληρη εβδομάδα και ο τζίρος σου είναι, είτε 50 ευρώ, είτε 0, πως μπορείς να είσαι συνεπής; Δεν μπορείς. Κάποιοι όμως δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό».

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΑΛΣΑΜΙΔΗΣ

ΠΗΓΗ
http://www.bangladeshnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates