.

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ !!! ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΟ ΤΗΣ SHELL ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΦΙΔΝΩΝ !!!

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ-ΒΟΜΒΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ
Κλοπή κατ' εξακολούθηση από το πρατήριο SHELL στα διόδια Αφιδνών !!!



Αναλυτική περιγραφή του φαινομένου στην καταγγελία που ακολουθεί:
Κύριοι,
Είναι η 3η φορά που καταγγέλλω κλοπή ποσότητας πετρελαίου κίνησης από το πρατήριό σας στις SHELL στα διόδια Αφίδνών (Αντλία 6).
Το αυτοκίνητό μου (Citroen C3 Diesel 2013) έχει χωρητικότητα δεξαμενής κατά τον κατασκευαστή 46 λίτρα. Μέχρι σήμερα έχω διανύσει 130.000km που σημαίνει ότι έχω γεμίσει το ντεπόζιτο περίπου 200 φορές. Σε κανένα πρατήριο εκτός του παραπάνω δεν έχω δει ποτέ ποσότητα πάνω από 46,5 λίτρα, ακόμη και 2 φορές που έμεινα από πετρέλαιο. Μόνο στο παραπάνω πρατήριο μου έχουν βάλει μέχρι και 52 λίτρα (σήμερα 50, χωρίς να έχει ανάψει ακόμα το λαμπάκι).
Διαπιστωμένα η κλοπή γίνεται τις μέρες που υπάρχει η προσφορά στο πετρέλαιο V-Power, όπου η κλοπή ποσοτικά ισοδυναμεί με την "προσφορά" σας (8,5% σήμερα).
Η "ελαφρά" απάντηση που έλαβα στις προηγούμενες καταγγελίες μου ότι δήθεν "ελέγξατε και είναι όλα εντάξει" αποτελλεί ψεύδος ασύστολο.
Αναμένω αυτή τη φορά μια σοβαρή απάντηση, γραπτά και με αποδείξεις σχετικά με τα ευρηματά σας καθώς κι επιστροφή 8,5% επί όλων των αγορών πετρελαίου κίνησης που έχω κάνει μέχρι σήμερα απ' το συγκεκριμένο πρατήριο (όλες οι αποδείξεις στη διάθεσή σας απ' το λογιστήριό μας)
Η παρούσα αποστέλλεται στις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές, θα δημοσιευθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στον τύπο.
Με αγανάκτηση,
Ανδρέας Κυρώζης
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Ενεργειακός Επιθεωρητής

ΠΗΓΗ
http://www.press-gr.com/2016/01/shell.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

SSL Certificates